18. 10. 2011.

IZVEŠTAJ O TROŠENJU PARA ZA PRVIH ŠEST MESECI OVE GODINE


LOKALNA VLAST NIJE BILA SPOSOBNA DA PLANIRA I KONTROLIŠE IZVRŠENJE BUDŽETA  2011. GODINI


1. Zato što su izvorni prihodi, kao glavni i najvažniji prihodi opštine, ostvareni u prvih 6 meseci sa manje od  26 odsto.

Pre nekoliko godina realizacija budžeta u ovom periodu bila je 40-45 odsto odnosno  40 do 60 miliona više u opštinskoj kasi. 

2. Zato što su od planiranih 12 miliona ostvarili samo 187 380 dinara od opštinskih administrativnih taksi, a prihod od  poreza na imovinu ostvaren sa samo 17 odsto- odnosno od planiranih 100 miliona ostvarili su samo 17 miliona.

3. Zato što je od ministarstava opštini Negotin prebačeno manje od 5 miliona dodatnih para.  

4. Zakup gradjevinskog zemljišta je veoma mali što jasno pokazuje da nema stranih investitora koje je takođe aktuelna vlast obećavala pre izbora. Lokalna vlast prema izveštaju koji su podneli nije ostvarila ni dinar kapitalnih transfera kao ni dinar novih donacija koje su planirane Odlukom o budžetu.

U predizbornim obećanjima često se vladajuća većina pozivala na dobre veze u ministarstvima i Vladi kao i na brojna obećanja o dovođenju stranih investitora. Koliko su ispunili pokazuji i ove činjenice! 

5. Komunalna taksa za korišćenje prostora na javnim površinama u poslovne svrhe ostvarena je sa  manje od 100 000 dinara od planiranih 2,5 miliona. Komunalna taksa za koriscenje muzickog programa u ugostiteljskim objektima ostvarena sa samo 2.400 dinara, a za isticanje firmi van poslovnog prostora uopšte i nije ostvarena.

Ovo jasno ukazuje da inspektori opštinske uprave ne rade dobro svoj posao, jer nije moguće da ni u jednom lokalu nisu primetili baštu niti čuli muziku, odnosno da nije bilo  svadbenih veselja u ovom periodu. Izvodjači radova iz drugih opština koji su dužni da postave tablu sa imenom firme takođe nisu primećeni u našem gradu. 


Želimo da obavestimo građane i o sledećem:


1. Bez obzira na to što je priliv u budžet bio slab u prvih šest meseci u istom periodu na  reprezentaciju i ugostiteljske usluge u kafanama i piće u opštini, lokalna vlast potrošila je 1.2 miliona dinara.


2. Za emitovanje tačnije reklamiranje vlasti na televiziji i  na štampanje propagandnog materijala poštošeno je 3.5 miliona dinara za 6 meseci.


3. Za 6 meseci za benzin i kancelarijski materijal potrošili su 5.5 miliona dinara


4. Plaćene su novčane kazne u iznosu od 11 miliona dinara u prvoj polovini godine, a u to spadaju i penali za poništene tendere između ostalih za prevoz učenika i za kanalizaciju u mesnoj zajednici Prahovo.


5. Srednje škole dobile samo 262 000 za kapitalne investicije u prvih šest meseci.



Mi u Liberalno demokratskoj partiji pitamo lokalnu vlast :



1. Na sta je utroseno 1.2 miliona dinara prihoda od  novčanih kazni za saobraćajne prekršaje, s obzirom da su to namenski prihodi i da se ne mogu koristiti za bilo šta?  

2. Gde je  novac od prodaje imovine?  U izvestaju ga nema, a prema našim sazanjima prodat je stari kotao iz zgrade opštine što u izveštaju nigde ne piše. 

3. Gde je gromobran koji je skinut sa zgrade opštine? Da li je i on prodat ili nije?

4. Koliko je prava cena dvogodišnje izgradnje fontane u centralnoj zoni grada? 

5. Koliko koštaju radovi na izgradnji skejt parka u Park šumi Cvećara i koliko je taj skejt park bezbedan?

6. Koliko su plaćeni radovi na izgradnji mokrog čvora u jednom delu zgrade opštine (kod velike sale) i da li je taj iznos približan 3 miliona dinara?

7.  Na koji način je nabavljen kotao za zgradu opštine za koji u izveštaju stoji da je plaćen 2.6 miliona a kad tome dodamo i PDV dolazimo do cifre od preko 3 miliona dinara? Da li je istina da je nabavljen narudžbenicom od iste firme koja je vršila grejanje u toplani Borska?


P R E O K R E T!

VI ODLUČUJETE!


2 коментара:

  1. Ako je to tako kako kažete, nameće se jedno logično pitanje. Kako uspevaju da realizuju buđetske rashosde. Nisam čuo da su buđetski korisnici smanjili broj radnika niti da su im umanjena sredstva koja dobijaju iz buđeta, već naprotiv da su im ta sredstva uvećana poslednjih meseci.
    Znači ostaje samo problem planiranja i RADA određenih službi u naplati prihoda.
    Takođe se nameće i pitanje da li je u pitanju objektivni ili subjektivni faktor imajući u vidu da niko ne može da predvidi posledice svetske krize.
    Miša

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da svi znamo kakvi su nam komunalni inspektori, kakvim znanjem i sposobnostima raspolažu, tako da ne vidim zašto se čudite što ne znaju da rade svoj posao. Opštinskom upravom rukovode Ruža i Nena, ne zna se koja od koje manje zna, padaju im odluke, ne znaju dve unakrst, pa ko onda da kontroliše službe?! Vlajko je od prvog dana kukao kako Ruža nema pojma, onda je doveo tu nesretnicu Nenu, sad čujem kuka i na nju,ali jadnik ne sme ništa da uradi, jer ne odlučuje predsednik opštine, već magistar. Mita budžetlija odlučuje kome će slati opomene za neplaćene poreze i naknade za gradjevinsko zemljište, pa tako Barbaroš ne plaća ništa na ime takse za isticanje firme, ali zato je moja komšinica za 4000 dinara duga za gradjevinsko zemljište dobila opomenu.Jadni smo svi mi sa Vlajkom na čelu opštine i njegovim kadrovima, i jedino što nam preostaje je da čekamo izbore.

    ОдговориИзбриши